Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

SM-kval i viltspår

Av Anneli - 11 juni 2009 20:05

Har alldeles glömt bort men Molly är en av de viltspårs hundar som har blivit uttagen till att kvala in till år 2009 års SM. Den här gången går SM:et i Dalarna. Återkommer om mer om detta när vi gått vårt kval spår.


Annars så har Eva, Wilma, Amy, Molly, Lily, Maja och jag varit ute och gått en promenad innan vi for till klubben för att göra i ordning lördagens priser till agility tävlingen. Jätte snälla människor och föreningar har skänkt massor med priser till vårt prisbord. Har kollat lite på vädret och det verkar inte bli någon höjdare, hoppas bara att det inte regnar hela tiden.

 
 
Ingen bild

Annelie Gustavsson

14 juni 2009 00:25

Hej !
försökte hitta en gästbok men kanske inte letade ordentligt. vi köpte en hund Line sam prplelady kallad "lady" av samma kull som eran molly tror jag. hon är röd,född 2001-06-16 hos tord lundborg. av line sam memories och line sam talk about tan.
Kul att det gått så bra för molly och det var kul att hitta ett syskon till lady:)
Vet du om något mer syskon ? då dom var 4 stycken om jag inte minns fel.
Mvh
Annelie Gustavsson

 
Ingen bild

Anneli

15 juni 2009 21:06

Hej
Vad roligt att du hittade hit. Jo Molly är en pigg dam på 8 år nu och lite grå om nos och öron. Hon var den enda svarta tiken i kullen om 6 stycken. De var två hanar och 4 tikar. Våra hundar är syskon. Jag har träffat Monya som numera bor i Hjärarp hos Anne Lönn, kennel cocoliso, och så har jag fått några kort på Line Sam Prince som bor i Lidköping. En gång för länge länge sedan skrev jag brev till alla i Mollys syskon kull, men det är nog ca 7 år sedan nu. Hoppas att din Lady mår bra och har hälsan. Min gästbok finns till vänster i menyn näst längst ned. Ha det fortsatt bra och hoppas nin får många fina år till.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 7 mars 2016 21:23


I kväll har vi haft avslutning på vår NW kurs och det sista vi fick göra var att avlägga ett doftprov. Tycker att Irma fixade det fin :)   ...

Av Anneli - 5 mars 2016 18:45


  Irma och syster Tassa har träffat lektant Chillie, världens snällaste golden :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards