Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Viltspårs pokalen 2009

Av Anneli - 15 juni 2009 21:31

Återmommer när jag vet placeringen men .... så här långt kan jag berätta att vi fått 1 först pris och 1 första pris med HP.......

 
 
Ingen bild

stin@

16 juni 2009 00:00

Ni är såååå duktiga!!!

 
Monica igen....

Monica igen....

16 juni 2009 19:56

Men OJ så spännande.... Här hålls alla tummar och tassar för er ska du veta :)Ni är så jätteduktiga.
Hör av mig framöver ang. lite expertråd .... :)
Kram igen
Monica



http://clarazelda.se

 
Monica igen...

Monica igen...

16 juni 2009 20:02

Tror min kommentar försvann ut i "cyberspace"...
Oj så jättespännande!!! Du ska veta att vi håller alla tummar och tassar för er här borta i Berga!!!
Tror att jag behöver lite hjälp fr. dig och då menar jag inte jobbmässigt....
Hör av mig framöver.
Kram igen
Monica

http://clarazelda.se

 
Ingen bild

Anneli

19 juni 2009 21:33

Hej Monica
Jag tror det är jag som inte fattat det här med inlägg i bloggen ännu..... jag trycker på fel knapp så inläggen inte publiceras, nu har jag lärt mig att göra rätt. Klart jag hjälper om jag kan. ha en fin kväll.
Anneli

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 7 mars 2016 21:23


I kväll har vi haft avslutning på vår NW kurs och det sista vi fick göra var att avlägga ett doftprov. Tycker att Irma fixade det fin :)   ...

Av Anneli - 5 mars 2016 18:45


  Irma och syster Tassa har träffat lektant Chillie, världens snällaste golden :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards