Direktlänk till inlägg 14 december 2009

Planerade valpar .....

Av Anneli - 14 december 2009 22:19

Maja och hennes syskon

     

Foto: Marie Loré


Ja... då har jag då äntligen uppdatera min hemsida om vår efterlängtade och planerade valpkull. Vi har haft lite strul med den nya datorn men nu hoppas jag att det skall vara löst för den här gången.


Har lagt in bild och stamtavla på länken planerade valpar 2010. Vilken stilig och trevlig hane vi valt åt Maja, förhoppningsvis tycker hon detsamma.....  


Jag hade hoppats på att hon skulle börja löpa nu eftersom Lily löper. Men icke.... inte Maja inte..... men vi får bara vänta och se när det blir och jag tror att det blir någongång till våren.


Lily är idag på 14:onde dagen av sitt löp och är så kär i Maja och vill hemskt gärna hålla sig intill och nära. Väldigt kelen och gosig och ligger på min arm på natten. Vår lilla docka....


Annars så har vi köpt en friggebod som kommer vilken dag som helst. Meningen var att där skulle jag ha mina trimmsaker och även valprum när den tiden kommer. Men min käre make tyckte att det skulle bli väldigt trist om jag skulle tillbringa alla kvällar där så nu har vi röjt upp i ett annat rum inne i huset och ställt iordning, både till valprum och trimmrum.


Våra nya möbler är här så till helgen blir det att åka iväg och köpa matta och soffbord för det vi har passade ju inte in... det ena drar med sig det andra. Frida skall uppträda i Mölndal i slutet av veckan med sin dansgrupp så den här gången har jag laddat kamera och videon för att kunna filma "hela" föreställningen.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 7 mars 2016 21:23


I kväll har vi haft avslutning på vår NW kurs och det sista vi fick göra var att avlägga ett doftprov. Tycker att Irma fixade det fin :)   ...

Av Anneli - 5 mars 2016 18:45


  Irma och syster Tassa har träffat lektant Chillie, världens snällaste golden :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards