Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Anneli - 17 maj 2009 12:48

I går var det meningen att vi skulle åka till Kungälv och vara med på en officiell agility tävling. Men eftersom Lily har kommit in i sitt löp och jag bara anmält Molly och henne till var sin hopp klass kändes det rätt så onödingt att åka dit för en klass. Lite tråkigt men men.....


För ett tag sedan hade vi anmält oss till en kurs i slutet av maj och när det sedan blev en vakant plats så tog vi den och har nu varit i göteborg och gått på kurs istället. Jag har haft med mig alla tre hundarna och de har skött sig utmärkt. Väntat på sin tur med träning och varit lugna och fina. Jag förstår att de är duktigare än vad jag trott och jag kan tydligen höja mina kriterier på alla tre så att vi kan komma vidare i vår träning. Nu är det snart dax att åka iväg igen och jag ser fram emot ytterligare en dags träning.

Ovido - Quiz & Flashcards