Alla inlägg den 14 september 2009

Av Anneli - 14 september 2009 20:31

Nu har det hänt det som alla dator fantaster fasar för .....Rynkar på näsan

Vår dator har kolapsat, totalt......

Försöker så gott vi kan att ställa allt iordning, men tyvärr så tar det tid. Allt som vi haft på datorn är borta, e-mail adresser, adress böcker, kort, hemsidor... ja allt , listan kan göras lång.


Så typiskt att detta händer nu, när jag skall sammanställa alla deltagare till vårt DM som kommer att gå av stapeln i slutet av september. Så jag har en vädjan till alla Er som anmält och även till er som kommer att anmäla eftersom anmälnings tiden inte gått ut ännu, var snälla och maila mig era uppgifter på hunden, reg. nr, mor och far föräldrar och ägare/förare så att drever klubbens kommissarie och jag kan börja göra iordning alla papper inför tävlingen.


Maila mig på en tillfällig adress som är:  anneli66@live.se


Tack för det.



Ovido - Quiz & Flashcards